محل تبلیغات شما
 
 ۱. اضطراب دانش آموز قبل از املا
 ۲. نشناختن حروف و صداها
 ۳. جا گذاشتن کلمه که ممکن است ناشی از علل مختلفی باشد.
 ۴. جا گذاشتن حروف که با تلفّظ صحیح معلّم و تاکید بر روی صدای جا گذاشته شده قابل حل است.
 ۵. بچّه ها چیزی را که تلفّظ می کنند می نویسند به همین دلیل توصیه می شود هنگام نوشتن به لب های معلّم نگاه کنند.
 ۶. جابه جایی حروفی مانند (ص) به جای (س) (ث) در کلمه ها با اجرای مسابقه بین دانش آموزان و به صورت گروهی و پرسش این که  مثلاً در کلمه ی کثیف  اگر چه شکل صدای (ص) یا (س) می دهد ولی با استفاده از بازی های متنوّع می توان این مشکل را کاهش داد.
 ۷. رعایت نکردن صامت ها و مصوّت ها. در این رابطه با تاکید در بخش کردن و با فاصله خواندن بخش ها کاهش داده می شود.
منبع:کانال فوق تخصصی اول
https://t.me/joinchat/AAAAAFFI9UlcXZBfa5Cf5Q

معایب ارزشیابی نمره ای

محاسن ارزشیابی توصیفی

سه رویکرد کلان درباره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

ها ,کلمه ,جا ,معلّم ,تلفّظ ,ص ,در کلمه ,می شود ,جا گذاشتن ,با استفاده ,استفاده از

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

M&MSUBTITLE فاطمه 1213 هر چی به هر چی دوست داران رئال مادرید السلامُ عَلیکَ یا بَقیّةَ اللهِ فی اَرضِه Katie's info پرستاری از کودک در منزل، پرستاری ازسالمند , پرستاری,پرستاری از کودک شیراز هیئت عشاق العباس (ع) زیباشهر ♪ یک حبــــه شعــــر ♪ diatudelitt